We love Laca!

 2012.01.26. 19:46

Lacával akkor találkoztam először, amikor volt a Nincs modor-os könyvbemutatója. Juszuf is ott volt, ő nyitotta meg a beszélgetésükkel az egészet. Ez valahogy roppant vicces volt, mert nem sok mindent lehetett belőle érteni, legalábbis számomra, mert Juszuf már nem volt szomjas és annyira leszarta ezt az egészet. Aztán lett könyvem is, amiből azóta a kedvencem a "kevés az ember, sok a figura" lett, ez az én "Mit látsz Laca, egy nagy segget látok"-om. Ha el kellene mennem egy lakatlan szigetre ezt a könyvet tutira magammal vinném, meg a kék pánik kávéházat, mert ezeken rengeteget tudok nevetni. és nekem ez fontos.

 

Lacának imádom a lazaságát, azt, hogy teljesen érzi, miért kell a képbe belefesteni azt a más színű csíkot.. és tudja, hogy mi micsoda a képen, pl 1 kérdésemre mikor nézegettük a képeit, hogy az micsoda ott Laca, teljes magabiztossággal, azt feleli, Az OTT EGY CICA! (én meg mondom magamba, micsoda hülye kérdés, engedd már el magad.. nézd meg jobban:) )

Szeretem Laca ARCait, mert megunhatatlanok.

 

 

 

Szeretem Lacában,hogy egy nagyon kedves ember.

Szeretem Lacában, hogy ő is TV függő volt és, hogy imádja a filmeket.

Szeretem, mert használ színeket.

Szeretem Lacát, mert egy igazi zenbuddhista filozófus

 

 

Szeretem, mert csinál mindig Performanszt és mivel már nincs nehéz zenei fesztivál, élőben egyre nehezebb kielégítenem a performanszok utáni vágyam. Ezek a legnagyobb meditációk!

Szeretem, mert kortalan és mindenki talál a művészetében egy kis nipp őzikét vagy sziloplasztot vagy szúnyoghálót.

 

 

 

 

 

Szeretem, mert mindig van kiscicája.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

éss ha új életet kezdhetnék, akkor Anarchista költő lennék! ilyen lenne a szobám!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Laca életmű és életmód :) kiállítása április 29.-ig megtekinthető a debreceni MODEMben. 

 

7 milliárd emberi agy, nagyjából

 

feLugossy László retrospektív

2012. január 21 - április 29.

 

Hamarosan jelentkezem videoriportommal, addig is lehet lájkolni a betonPOPtv a facebookon!

Ötleteiteket már most megtehetitek a betonpoptv@gmail.com címen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://betonpop.blog.hu/api/trackback/id/tr423864474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása