sok minden

 2012.05.02. 19:09

nahát kultúrális szinten az történt velem, hogy:

elkezdtem Mészöly Miklóstól: AZ atléta halálát . Hát eléggé oda kell figyelni nem egy Romana, ( ilyet azért nem olvasok, csak szemlélteném, hogy annál bonyibb lehet) , kicsit szenvedek vele, mert nem érdekel a Sport, meg a futást hiába szeretem szörnyen uncsinak tartom, de amúgy nagyon jó lesz.

Megnéztük a Sodrásban c. filmet. Elég kemény, hogy irigységből, hagyják megfulladni Gabit, ez a film lényege. Motsmár ne nézd meg, mert elmondtam a kulcsjelenetet. Kicsit Ingmar Bergmanos, aki a nagyon nagyon kedvenc filmrendezőm. De ezt valszeg azért mondom, mert feketefehér..iii..na de tényleg van benne vmi Bergmanos.

Úrvacsora végét is láttam tegnap, ami Bergman önéletrajzi ihletésű filmje, hát bármennyiszer megbírnám nézni.

Aztán voltunk Aranyemberfesztiválon, amit én nem ismertem, de régen volt és az a klassz benne, hogy van 3 szinpad kb és 2 ezekből egymással szemben és váltakozva van rajta koncert. Még soha az életemben, nem voltam tereskova koncerten, így hát nagy vágyam volt és szenzációs volt. Nagyon bírom Krisztát, nagyon jó a humora és hát nagyon aranyos. Lesz most a Fábryban, nézzétek mindenképp!!

 

   

 

 

 

 

 

 

 

Teszek fel a koncertről is képet a Beton stábja is kint volt és csinált videót. A Godot Galériával pedig közösen megrendeztük a kisterembe a X-ti kiállítást, ahol a képeken dalszövegek voltak és ebből is teszek fel néhány képet!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán volt Gerendai Károly műgyűjteményének a kiállítása a Godotban és azon is részt vettünk:) nagyon jól sikerült, azt mondják a gyűjtős kiállítások nem szoktak ilyen jól sikerülni, de tényleg nagyon állat volt a hangulat. Beszélgettem drMáris egyik barátjával, aki régen a Népszabinak írt és nagyon jófej volt, még minidg az:) és mondta, megírja sziget nagykönyvet a 2. részét.Mert már írt egy elsőt is. Hát én meg persze annyira szigetfanatikus vagyok, hogy incredible és hát élmény volt hallgatni. Na de a kiállítást a Máriás Béci nyitotta meg és olyan jól sikerült és annyira imádom, ahogy mesél, nagyon ritkán vannak ilyen élvezhető megnyitók, vicces volt, érthető, abszolúte szuper. De be is rakom ide a megnyitót, hogy megnézzétek ti is!


Na de olvastam egy klassz interjút, amit még Lacával akkor készítettek amikor 60 éves lett. K.Kabai Lóránt csinálta vele a MUUT-ban volt. Olyan kedves ember Laca, ez az interjún is érződik abszolút és annak ellenére, hogy művész, nem önző. Mesél gyerekkoráról, milyen jó volt és hogyan élte meg 56-ot, a Bizottságos időkről. A legjobb, amit mondott, hogy igaz azt mondják Warholék, hogy mindenki legyen híres, és jár a 15 perc hírnév, ő meg azt mondja, hogy senki se legyen híres:)

A bejegyzés trackback címe:

https://betonpop.blog.hu/api/trackback/id/tr864484927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása