Cím nélkül X-t-ről

 2012.03.12. 23:21

Kriszta művészetével a Godotban találkoztam, képeslapon, először, meg hát ugye a foteles képpel, mely az artfaires katalógusból származott. Nagyon hiszek Andy Warhol-ban, így persze, hogy teljesen belájkoltam a fotelt. De Kriszta azért jobb, mint Andy, mert benne van tartalom is és vicc és humor és fáni, na meg jó sok fájdalom... ami miatt szeretik ezt a fiuk.

Andy ő egy gép, amerikai, nagy képekben gondolkodik és nem kell hozzá okosnak lenni és ami a művészetben very important: SZÍNES!

Így lettek tele a koliban a terek képeslapokkal és egyre jobban megismertem őt.

Rajongtam érte, még szart is dobtam a parlamentre, (volt egy ilyen játék, amit a Safi küldött át,lehetett dobni, így persze dobtam).

Rajongtam és rajongok érte mert nagyon tudok vele azonosulni, szerintem mindenki olyan mint ő kicsit, csak ő ki is mondja. De neki lehet, mert ő a művészdobozban szerepel az emberek fejében, így legyintenek, ja persze, meg neki ilyennek kell valahol lenni blablák.

Az, hogy azt mondta, hogy 40 felé már minimum elváltnak kell lenni. Ezért megkérte a geszti meg árpa meg a galeristája kezét. Ez is egy olyan dolog, hogy érthető, mert a társadalom valahol ezt tartja normálisnak, mert amúgy vénlány vagy és beszélnek rólad és vmiért gáz vagy. Igaza van, én is így gondoltam, hogy ha 33 felett nincs senkim örökbefogadok egy kis fekete gyereket, vagy megkérem valamelyik haverom csináljon nekem gyereket. De ezt az egyik tanárom meg is tette és boldog mert van gyereke és azt akart. Egyszerű ez szerintem. Nem, jófejség-nyitottság ezt elfogadni, hanem ha vki akar gyereket, de nem lehet neki, fogadjon örökbe. Az élet erről szól valahol, hogy férjhez akarunk menni, családot akarunk, a nők főleg gyereket.. A szocreál világkép még létezik benünk, de elégé átalakulóban van.
Aki pedig azt mondja, ő tök jól van egyedül, az sztem kicsit gyávaság vagy önhazugság, de nem azt mondom, hogy mindenképpen kell, hogy legyen mindenkinek vkije csak ha van és jó, akkor bátornak kell lenni.

 

Mert ma már vannak az elváltak, a szingli lányok szuper kéróban, mert mindent meg tudok magamnak venni, nem kell meghívnod piára, de közben de szar egyedül, mert nem ér ma rá ez sem meg az sem, arról meg nem is beszélve, amelyik tök hülye, mert szült. Vannak a szingli fiuk, akik szerint a legtöbb csaj ribanc és az agglegény fiuk, akik mamival és papival élnek.iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. és segítenek neki bevásárolni, meg minden. iiiiii és erről a képről álmodoznak:

Volt most a kiállítása a Tranzitban, odaültek Momés fiatalok, valószínűleg, ez nagy dolog az életükbe most, hogy elmondhatják majd, jó szemét vagyok, de számomra kiábrándító volt, mikor a végén a Kriszta összefoglalta, hogy szívni akartak vele és csalódottnak érezték magukat, mert Tereskova nem mondta azt, hogy fasz meg pina, mintha ebből állna a művészete..arról nem is beszélve, hogy utálják, ha hozzáérnek nem hogy együtt fog cigizni bárkivel. Na de én se tudtam ezt biztos régen..

Na de akkor néhány filmecske a kiállítás előttről-utánról.

Aztán Krisztáért elkezdtem rajongani és végül találkoztunk a Műcsarnokban, amikor miután bemutatkoztam, megkérdezte: s tompítod a faszokat:) vagy vmi ilyesmit, én vagy naiv voltam, de én nem akartam, hogy ilyet mondjon nekem. De ő gyakran volt ilyen másokkal, nem mondom, h jól esett. De ez amúgy nagyon szórakoztató. Meg valszeg ettől lett jobb a kapcsolatunk. Meg főleg, hogy tök megváltozott, sokkal jobb fej lett, empatikusabb. De az is lehet én kerültem a kör másik oldalára, így megítélni nem tudom már olyan jól.

Az emberek, azt gondoljuk, hogy láttuk a tv-ben, csúnyán beszélt, ez egy vulgáris nő. Leköphetjük. Vagy láttuk az újságban és tudunk róla MINDENT (a média tökéletesen lefesti az igazat), mi már közvetlenek vagyunk vele.  Ezért lerohanjuk és ez mindenkiből védekezést vált ki, én is utálom, mikor találkozol vkivel, akit iwiwen ugyan visszajelöltem, de látásból ismerem csak, összefutunk és ő tud rólam mindent az üzenőfalból,privát képekből.. és nem értem, szokatlan. Na ugyanilyen szokatlan neki is, ha lerohanják és ölelgetni akarják.

Egyébként a Krisztát imádják a reklámos arcok, hisz ő egy médiaSZTÁR. Főleg, hogy a plakátja korszakalkotó volt; "Kortárs festőművész vagyok". NA meg a plakát is ugye nagy reklám dolog, főleg régen volt egy drága dolog és menő hirdetési forma. Főleg, hogy a nagyon trendy Arc plakát kiállítás a Kriszta ötlete volt. Ezt a fényképet Krisztáról az akkori nagy szerelme Bakos csinálta és annyira bejött nei ez a plakátosdi, hogy a felvonulásin el is kezdték ezt nagyüzemben nyomni. Imádom őket, nagy vágyam volt, hogy bekerüljek én is plakátötletemmel ide és össze is jött és ettől iszonyat boldog vagyok.Szürreális.

 

 

 

 

 

 

 

És akikkel találkozunk a művészetében : Persze minden van benne, a Cindy Sherman Untitled sorozat!, 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Kiki Smith ,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Warhol és Egon Schiele is.

 Nagyon jó művész a Kriszta, nagyon sokoldalú, nagyon jó ötletei vannak és a társadalom görbetükre, mert megmondja a véleményét.Nem diplomatikus, még is szeretik, vásárolják. Ő egy menő művész, divatos és mindenkit érdekel a személyisége. Néha már unom, hogy a barátokkal való találkozásokkor gyakran feljön és szájtátva hallgatják a sztorizgatást a vicces szitukról, amibe keveredett vagy inkább amit magának csinált.Szerintem minden csajnak kéne tőle vmit venni otthonába, mert trendy,divatos,vicces és ezeken felül azért többet is lehet benne látni, nem láttatni. Ő egy Ikon.

Címkék: nagy kriszta tranzit tereskova x t

A bejegyzés trackback címe:

https://betonpop.blog.hu/api/trackback/id/tr634313135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása