holnap

 2012.02.16. 18:36

holnap talizok és barizok dr. Máriással.

ez az egyik kedvenc számom:

nagyon várom már, nagyon bírom, olvastam a könyvét meg minden:)  és mindig olyan érzésem van, ha talizok valakivel, akinek olvastam a könyvét, hogy egy álom válik valóra, hogy beszélhetek vele. Beszéltem már vele egyszer amúgy, de az nem volt ahhoz fogható, ami holnap lesz. Izgulok mert nem ismerem annyira mint Lacát. Másrészt meg annyira értelmes, hogy nagyon kell figyelnem hogyan fejezem ki magam..pfff de végülis nem vagyok olyan egszerű én sem mint Pataky Attila, szegény, milyen ciki volt múltkor a 4szellemben.iii.iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

kitaláltam vmi jót, kíváncsi vagyok milyen lesz élőbe, lehet holnapra már nem érzem jónak és nem lesz belőle semmi, ezért nem mondom:) 

Elolvastam ma végre Erlend Loe Elfújta a nő című könyvét, nem tetszett annyira, mert nem bírom benne a csajt, hogy olyan hülye, látszik, hogy faszkó írta és azt sem szeretem benne, hogy túlgondolkoznak mindent és azt hiszik, mekkora lazák.Közbe meg bénák.

Szal elég szar volt, bár azt mondják, hogy szart is kell olvasni. De a Doppler az frenetikus. Annak a második részét is el akarom olvasni, nagyon izgulok, hogy Bongóval mi lesz meg a faszi családjával, az is jó hülye, hogy ennyi időt tölt az erdőben, mert neki ez jó. Önzőek az emberek. Remélem én nem leszek ilyen:(

ja és még azt szerettem volna mondani, hogy képzeljétek Lacának a zsebében van egy bárány a balban, azt mondja szerencsét hoz neki. Annyira bírom.

Címkék: attila laca doppler loe pataky erlend

A bejegyzés trackback címe:

https://betonpop.blog.hu/api/trackback/id/tr324119997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása