GM Kukorica

 2011.12.11. 18:43

Hol?:
Cím: Park Galéria, MOM Park

első emelet,Fórum tér felőli bejárat, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Meddig?:

A kiállítás megtekinthető 2012. június 8., minden nap 7 és 24 óra között.

Nagyon tök jó dolog, hogy van egy pláza, ami képes kortárs művészettel foglalkozni kicsit mélyebben, mint fotók kiállítása. Ezt véletlen meg tudják nézni olyanok, akik nem mennének el egy galériába, mert a Galéra-világ roppant rejtélyes az embereknek. Azt gondolják, hogy fizetős, meg olyan furcsa szó is ez, hogy Galéria. De amúgy a szó furcsa csengése miatt, trendi dolog ez, meg a kortárs is. Ha nem lenne trendi nem írnék róla.

Na de ugye a Bukta Imre kukoricái itt várják az odalátogatókat és viccesen óriásiak, látványosak és ezt szeretjük.

Sajnos a megnyitón nem voltam, pedig drMáriás nyitotta meg és már csak miatta is jó lett volna elmenni, mert el szerettem volna neki mondani , hogy olvastam most a nem tudok élni Milosevics nélkül című könyvét és a nagy kedvencem Bada Dadát kevésbé szeretem emiatt emberileg, bár Kozi azt mondja imádnám, nekem nagyon félelmetes és vad lehetett, sajnálom, hogy nem ismertem bytheway. De a kiállítást amugymeg utólag és jó előleg láttam és bepótoltam.

Az egyik óriás KUKU-n, Jézus Krisztus portréját is felfedezhetjük, ha jobban megvizsgáljuk. Anno Kolontáron is, a falakon kimázgálódott néhány arc, volt ez hír a Fókuszban én is onnan tudom..Ezért is gondolom, hogy érdemes időt szánni rá és két ruci vásárlás közepette ránézni Jézus arcára, lehet kérni is lehet tőle..karácsony közeledtével.

Sajnos ezek a hibrid kukoricák megölik a gazdaságot és Bukta Imrének nagyon fontos a mezőgazdaság. Ezt láthatjuk művészetében és ez a hobbija, hogy kis földjét felszántja traktorával és lesz finom lisztje.

Lehet nagyon nehéz eredetit csinálni, ezt bármire érthetjük, de hosszú távon a jó megtérül és a GM Foods nem jó, mert tönkre teszi hosszú távon az életünk, hiába nagyobbak a kukoricák és az eprek, de nem finomabbak és egészségesebbek, mint az igazi.

Megoldási javaslat:

Tegyünk együtt a génmódosított zöldségek és gyümölcsök ellen és vásároljunk piacon az őstermelőktől!

 

 

 

Címkék: bukta imre gm kukorica

A bejegyzés trackback címe:

https://betonpop.blog.hu/api/trackback/id/tr73456037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása