Nem annyira ismerem a Baglyas Erika művészetét, de olyan sokan imádják őt és olyan kreatív. Nekem persze már is van a fészbuk mappámban egy sztárfotóm vele. Hiszen a sok megelevenedett ötlete nekem többet ér, mint a megasztárban elénekelni egy kommersz lerágott dalt und so sztár címkét aggatok rá. Éppen a fejünkre esett az asztal. Kár, hogy beleálltak, de ciki lett volna szólni a srácnak, hogy huzzon ki a képből, lehet Erika rokona vagy vkije és általában, én az ilyenbe bele is találok. Amúgy azért is szeretik nagyon őt, mert nagyon kedves, őszinte, jófej, empatikus és olyan sokan eljöttek a megnyitóra is, ezeket hallottam másoktól.

 

 

Láttam már tőle a Pintér Sonjában egy óriási ingát. Nem volt olyan barbies, de Beuys sem barbies még is szeretem:) Volt egy szíves performansza anno Godot-ban Lacát nyitott meg, amit én nem láttam, marha szíveket osztogatott, elég lebilincselő lehetett.

A Godotban volt most tőle egy kis helyreigazítás kéremszépen. Tessék megnézni a videjót.

 

 A tánc aranyos volt, különleges, Fehér Ferenc pörgött, esett, tartotta magát vagy az asztalt AZ asztalon. Nekem még szoknom kell Erikát, mert túl jó és nem olyan színes és barbies. Többet kell utána olvasnom. De amikor a marhaszíveket osztogatta az felérhetett egy Beuys-féle halott nyuszkó simogatással. áááá miért nem hamarabb születtem:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://betonpop.blog.hu/api/trackback/id/tr694288369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása