Vágatlanul drMáriással

 2012.02.22. 19:28

fuu mennyire nagyon jófej ez a drMáriás.

Meg a felesége is olyan aranyos. Nagyon szimpik voltak nekem. Mikor megérkeztünk, akkor elkezdtem Csillával beszélgetni pont a melóról, mert közben ő szabin is volt meg nem is,, és olyan aranyos volt, hogy egyből bezárta a leptopját amikor odamentem. Ez olyan jól esik, hogy vannak ilyen emberek, hogy megtisztelik a másikat, sajnos én hozzá vagyok szokva a nagyon sok busy,elfoglalt emberhez...gondolom, mennyire azok... akik gyakran telefonálnak a jelenlétembe, mert ezt fel kell vennem most.. pfff.gh%!

Persze egyből mondtam neki, hogy mennyire imádom Újlipótvárost, mennyire aranyos és szuper hely, és elkezdte mondani, hogy azért itt laknak, mert nekik nagyon fontos a Dunával való kapcsolat és pár utca és már ott is vannak a rakparton és mivel Vajdaságban is szoros kapcsolatuk volt a Dunával, hát ehhez ragaszkodtak. Ez azért tök jó, mert megkérdeztem Bécit is az interjúba..ha hívhatom a performanszunk így:) és ő is ezt kiemelte.

Aztán bejött a legkisebb Máriás is és olyan jó, hogy van olyan a korosztályában(13), hogy tud kezet fogni.

Becsatolom a Beton Tv által készített a fergeteges interjút!! ahol egy Tudósok klip feldolgozásával kezdünk:) vannak csirkék, szalagok, fiat 1500 as gépjármű, anya (Marylin Monroe most) Máriás és Badadada figurák, meg város is ahova majd beérnek ...

 

AZ interjú után elég sokáig beszélgettünk még vele, nagyon korrekt és családcetrikus ember és nagyon örülök, hogy találkozhattam vele hosszabb ideig, mert nagyon kedvelem a korrekt, lelkiismeretes, egyenes embereket. Ilyenkor szoktam mondani látszik, hogy vidéki, de a pestiek között is akadnak olyanok akik jófejek, csak néha azt érzem, nagyon elcsúszott az értékrendszer náluk, de ennyit az előítéleteimről.

Aztán fontos megemlíteni, hogy nagyon vagány a lakásuk és imádtam a színes falakat náluk. A művészek szeretik a színes falakat, Lacánál is színesek a falak, bár kiderült, hogy ehhez a Jutka ragaszkodott, mert Laca a fehér falakat kedvelte...

Megyek ma moziba, vmi japán filmet nézünk. Tegnap láttam egy übercuki szomorú filmet a Dunán. Cseresznyevirágzás -Hanami címen.

AZtán voltunk a Pálfi György bemutatóján a Final Cut-Hölgyeim és Uraim-on. Klassz volt , nagyon nagy filmrendező. Imádom.  Láttam élőben Tarr Bélát is:) Fliegauf Benedek pedig megkapta az ezüst medve díjat , de én elvenném tőle és odaadnám Pálfi Györgynek a Taxidermiáért pl.

Persze nem láttam még a Csak a szél c. filmet.Csak azért súlyoznám, hogy így látatlanban is Pálfi rajongó lennék.

 

 

 

 

Címkék: tv béla beton drmáriás tudósok gépjármű fiat1500 as

A bejegyzés trackback címe:

https://betonpop.blog.hu/api/trackback/id/tr954174663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása