megmaradt Párizsból

 2012.07.27. 10:27

Párizs nagyon klassz volt meg sok meg minden, de abszolúte nem vagyok belé esve. Barcelona,Róma sokkal szuperebb, Berlinért is jobban rajongtam, na de mindegy. Nem gondolom, hogy hátast kell dobnom minden várostól és ennyire lehetek őszinte.

Na de miért is írok Páriról, hát azért barátocskám, mert végre elkészült a tök giccses, béna kis videóm, ami szerethető és ha téged érdekel a kortárs művészet, akkor összefoglaltam neked ebben, pár helyen, mikért nem feltétlenül kell kiadnod 5-10 eurókat:)

Voila:

Ez volna a kis candység, amit azért csináltam, hogy lássátok tudok én ám vágni is, csak :) nem azért vágatlanok a kis filmek.  Hát elég sok helyen voltunk ám és elég sok mindent láttunk és hiába mondom, hogy egy élet egy város a világon és egyszer, persze a szülőhelyed meg országod nem ér:) mert akkor még ennyit se látnának a szüliem.. Szóval hiába mondom ezt a nagy filozófiát, hát azért vissza kell még menni ám Páriba, mert a lourveból átették az impresszionistákat a dorzééba. Meg is kérdeztem a csokifiut a lourveban, hogy hé fiu hol vannak az impresszionisták (mert a csávóm azt mondta itt vannak) és erre azt mondja francia kiejtéssel (tehát tökre nem értettem) hogy a dorzéba, mondom aha az jó. Minek mondják, hogy a luvr meg a luvr, na oda menjél el, tudod mit mondok, hagyd ki,ha nem avagy müvtöri szakos, menj el a branleyba meg a dorziba oszt csá van! Palais de Tokyo is olyan, hogy én Kicsiny Balázst láttam a biennálén velencébe, nem tom mikor és belestem. Itt meg láttam a szálldosó ruhákat meg aa beoót és a jeget ( look my video, brother :) ) és akkor itt van ez a kortárs. ez a nagyon kortárs. 

A lurv jó volt mert láttam zserikónak a bazi nagy tutajos képét meg dölökvoának, meg canova szerelmespárját, meg monalisát, de ennnyi, nem voltam lenyűgözve ettől. na meg Dávidnak a bazi nagy képeit. Meg mantegnát, na jó azért ezekeért eléggé oda voltam. csak azt gondoltam kicsit több mindent összefosztogattak ezek a franciák itt a háborúban meg ilyenek. Berlinben olyan Boschokat láttam, hogy nem hittem el, meg dürereket, meg rembrandtokat. Lehet akkor még kevesebbet láttam és befogadóbb voltam, meg naivabb, meg a kevés is jó volt.:)VAgy az is leet, hogy a németek ügyesebbek voltak és hozzáértőbbek, amikor válogatták a műgyüjteményét a múzeumnak, hogy akkor ezt visszük eztet meg nem srácok. Amúgy meg még az is nagyon véleményem, hogy ott a Mangó ( MNG, csak ez a márkának is a rövidítése és akkor má viccesen így írom) szal az a kis szerencsétlen Nemzeti Gelszünk, hát hogy ott olyan Csontváryk vannak és Farkas Istvánok és Gulcsáyk és van egy d betüs művész akit nagyon szeretek csak nem jt eszembe a neve és nincs kedvem átmenni a szobába és megkeresni a könyvet amire rá van írva) szal a d betüs és a székely bercik meg a than mórok, szal ezek is érnek annyit mindn Dévid Horátius elleni összeesküvés ( asszem ez a kép címe, centrumban a kések csatognak ott) szal én nagyon oda tudok lenni ezekért, és ha még van szerencsém Farkastól, meg Gulácsiytól jót látni műgyüjteményben, attól meg jó kiráz a hideg és arra gondolok, ilyen rossz, hogy más nem látja, de ennél az a rosszabb, hogy nem is érdekli másokat:( annyira

Szomorúan zárom soraim, na jó annyira nem:) 

Címkék: Barcelona Róma Berlin Párizs Paris David MNG Csontváry Mantegna Palais de Tokyo Farkas István Gulacsy

A bejegyzés trackback címe:

https://betonpop.blog.hu/api/trackback/id/tr424660735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása